juni 29, 2022

Logistikstyring med Profacto

Som stor virksomhed med mange ansatte og mange forskellige ansvarsområder, kan det være en fordel at have en samarbejdspartner som ProFacto, som kan hjælpe en med at få ens økonomisystemer optimeret og få automatiseret nogle af de manuelle processer.

Profacto.dk har hjulpet os med at forkorte vores produktionstid, og til at vi ikke længere behøver at have så stor en lagerbeholdning. De har givet os overblik så vi har kunnet optimere og strømline vores processer som gjorde at vi fik effektiviseret lagerstyringen.
Det har været en vigtig proces for os, at få udarbejdet logistik styringen og produktionsstyringen, da vi var nok lige lidt bagud i forhold til andre virksomheder på dette område – og det har selvfølgelig også krævet en del af vores medarbejdere, men sammen har vi fået de nye systemer op at køre. Det har også givet os et bedre fundament til at træffe vigtige beslutninger i forhold til økonomi og produktion.
Det har været guld værd at få styr på vores logistik, og ProFacto giver styr på logistikstyringen så vi hele tiden kan følge med. Profacto.dk har været gode til at analysere og rådgive os i forhold til lige netop den virksomhed som vi er, og jeg tænker da også, at det er derfor at tingene gik så smurt som de gjorde ved omlægningen til det nye logistik styrings system.
Det er selvfølgelig en løbende proces, der hele tiden skal tilrettelægges sammen med Profacto, og det er vi faktisk rigtig glade for, for så er vi også sikre på, at vi ikke igen kommer bagud for udviklingen inden for dette domæne.
Vi har fået mange positive tilbagemeldinger fra vores kundekreds, og det er jo noget vi er rigtig glade for. Mange tilkendegivelser på at vi leverer hurtigere, og at vores produktions tid er blevet væsentligt forkortet – så vi er sikre på at vi har fundet den bedste løsning for vores virksomhed.